خانه خبراخبار اقتصادی ورود ایران به بزرگترین بازار پتروشیمی اروپا

ورود ایران به بزرگترین بازار پتروشیمی اروپا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون پنح محموله محصولات پلیمری ایران به کشورهای اروپایی صادر شده است. به گزارش پلیم پارت به نقل از خبرگزاری مهر، این مقام مسئول با اعلام اینکه آلمان بزرگترین بازار پلیمر و پتروشیمی در بین کل کشورهای اروپایی به شمار می رود، تصریح کرد: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون پنج محموله شامل انواع پلی اتیلن‌ها به کشورهای آلمان، ایتالیا و بلژیک صادر شده است.

پتروشيمی

رئیس بازرگانی پتروشیمی امیرکبیر با تاکید بر اینکه به عبارت دیگر با لغو تحریم‌ها، صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران به آلمان به‌عنوان بزرگترین بازار اروپا آغاز شده است، اظهار داشت: تمامی محموله های پلیمری و پتروشیمی صادراتی ایران توسط خط کشتیرانی جمهوری اسلامی به کشورهای اروپایی صادر شده و مشکلی برای تامین کشتی وجود ندارد.
عباسی همچنین تاکید کرد: در طول هفته گذشته تاکنون مذاکراتی با نمایندگان شرکت‌هایی از اتریش، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک و چندین کشور اروپایی در شرق این قاره انجام شده است، تاکید کرد: شرکت‌های پتروشیمی به دنبال خرید و یا اجاره انبار و یا مخازن ذخیره سازی محصولات پتروشیمی و پلیمری در سطح اروپا هستند.
وی همچنین از صادرات محصولات پتروشیمی امیرکبیر به بیش از ۲۰ کشور جهان خبر داد و بیان کرد: در کنار چین، روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و سایر کشورهای منطقه آسیای میانه، مرکزی و حوزه قفقاز از دیگر بازارهای صادراتی به شمار می روند.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد یک انبار توزیع کننده محصولات پلیمری در «آنتورپ» بلژیک بوده و این شهر می‌تواند هاب جدید توزیع محصولات پلیمری و پتروشیمی ایران در سطح قاره سبز باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است