خانه اقتصادی‏تحليل روند رشد 3/12 درصدی بازار پلی اتيلن پایه طبيعی طی پنج سال آينده

رشد 3/12 درصدی بازار پلی اتيلن پایه طبيعی طی پنج سال آينده

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بورس کالا

پلیم پارت : طبق تخمین ها، بازار جهانی پلی اتیلن پایه طبیعی تا سال 2019 تا 752 میلیون دلار رشد خواهد كرد كه طبق محاسبات CAGR، این رشد معادل 3/12 درصد می باشد. بخش بسته بندی بیشترین نقش و مصرف را در بازار این مواد داراست.

معمولا بسته بندی پایه طبیعی برای وسایل و تجهیزات پزشكی، تجهیزات داخلی خودرو، وسایل الكترونیكی منازل و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مواد پایه طبیعی در بسته بندی‌ها ارزش بیشتری از نظر عملكرد، كیفیت و كارایی ایجاد خواهد كرد. پیشرفت های تكنولوژیكی در تولید اتیلن، منجر به كاهش قیمت آن در مقایسه با رزین های پلی اتیلنی پایه طبیعی شده است.

بنابراین به نظر می رسد تنها چالش پیش رو قیمت بیشتر پلی اتیلن پایه طبیعی نسبت به پلی اتیلن پایه نفتی باشد.

بازار پلی اتیلن پایه طبیعی در اروپا بیشترین حجم مصرفی را در سال 2014 به خود اختصاص داد. دلیل این مساله، بسیاری از قوانین محدود كننده مبنی بر عدم استفاده از مواد پایه نفتی در این منطقه بوده كه منجر به ارجحیت استفاده از پلی اتیلن پایه طبیعی نسبت به پلی اتیلن پایه نفتی شده است. نیروی محركه ی دیگر كه بشر را به سمت استفاده از پلی اتیلن پایه طبیعی پیش می برد، اثرات مخرب محصولات پایه نفتی بر كره ی خاكی می باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است