خانه اقتصادی‏تحليل روند پلیمرهای پزشکی در بازار جهانی

پلیمرهای پزشکی در بازار جهانی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) و طبق تحقیقات  n-tech بازار جهانی پلیمرهای مورد استفاده در کاربردهای پزشکی از جمله ایمپلنت‌های در حال توسعه، سیستم‌های تشخیصی و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان به 2 میلیارد دلار تا سال 2021 خواهد رسید.

پلیمرهای پزشکی

ایمپلنت‌های پزشکی درحال حاضر مصرف نیمی از پلیمرهای پزشکی را شامل می شوند که انتظار می‌رود فروش آن به 7/1 میلیارد دلار تا سال 2021 برسد. گسترش پلیمرها در ایمپلنت‌های مورد استفاده در پزشکی به دلیل هزینه پایین‌تر و وزن کمتر نسبت به دیگر جایگرین‌های فلزی نظیر تیتانیوم می‌باشد.

روند مشابهی برای پلیمرهای مورد استفاده در سیستم‌های تشخیصی وجود دارد که بازار آن به 1 میلیارد دلار تا سال 2021 خواهد رسید.

پرکاربردترین این نوع پلیمرها پلی متیل متاکرایلات می‌باشد که به 745 میلیون دلار تا سال 2021 خواهد رسید. پلی استایرن، پلی اتیلن با دانسیته پایین و پلی اتراترکتون از دیگر پلیمرهای پزشکی مهم تجاری می‌باشند. این چهار نوع پلیمر 54% از سهم بازار را تا سال 2021 به خود اختصاص می‌دهند.

در دهه گذشته شاهد ظهور پلیمرهای زیست تخریب پذیر بوده‌ایم و روند فعلی نشانگر رشد آن‌ها در این نوع بازار خواهد بود و به زودی کل پروتزهای موجود از این مواد توسعه پیدا خواهند کرد.

منبع: medicalplastics

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است