خانه خبراخبار علمی پژوهشی کلاه پلیمری به کمک بیماران سرطانی می آید

کلاه پلیمری به کمک بیماران سرطانی می آید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کلاه پلیمری بیماران سرطانی

به گزارش پلیم پارت : محققان نوعی سیستم خنک کننده برای جمجمه ساخته اند که می تواند از ریزش مو در زمان شیمی درمانی جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کلاه پلیمری مخصوص بیماران سرطانی، DigniCap خوانده می شود و به تایید سازمان بهداشت و درمان انگلیس رسیده است.


بیماران باید در جلسات شیمی درمانی خود این کلاه پلیمری خاص که جمجمه را خنک می کند و مانع از ریزش مو می شود به سر بگذارند.
این سیستم به طور مداوم دما را چک می کند تا از روند مداوم درمان خنک سازی مطمئن شود. این کلاه ها طراحی خاصی دارند از این رو در زمان استفاده از آن گوش ها بیرون از کلاه قرار می گیرند.

سخنگوی شرکت سازنده این کلاه گفت نتایج بالینی نشان می دهد هشت نفر از ۱۰ بیمار آزمایش شده در اروپا و آسیا که در زمان شیمی درمانی خود از سیستم DigniCap استفاده کرده اند، موهایشان را حفظ کرده و دچار ریزش مو نشده اند.
وی افزود: آزمایش های دیگری نیز در مراکز درمانی جهان تایید کرده اند که این سیستم می تواند گزینه مناسبی برای زنان و مردان اقوام گوناگون باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است