خانه خبرنمايشگاه ها برای نخستین بار مسابقات ملی عکاسی پلیمر و رنگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

برای نخستین بار مسابقات ملی عکاسی پلیمر و رنگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ پلیمر

مسابقه ملی دانشجویی عکاسی از پدیده های پلیمر و رنگ تاسبتان امسال برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

عکاسی

به نقل از دانشگاه امیر کبیر ، فاطمه چرختاب بسیم، دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات ملی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی به مرجع پلیمر در بازار ایران  گفت: این مسابقات به همت انجمن علمی- دانشجویی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه باید دانشجویان دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دولتی و غیردولتی باشند، خاطرنشان کرد: شرکت در این مسابقه برای دانشجویان محدودیتی در رشته تحصیلی وجود ندارد.

دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات ملی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی بیان کرد: تیم های شرکت کننده در این مسابقه باید قالب دو نفره باشند.

چرختاب بسیم اضافه کرد: علاوه بر جلوه‌های بصری و زیباشناختی عکس‌های ارسال شده، موارد و نکات علمی مربوط به عکس ارسال شده و میزان خلاقیت به کار رفته در تصاویر، مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

وی گفت: ارزیابی و داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه‌ی این مسابقات، تحت نظارت اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام می شود.

لازم به ذکر است، علاقه مندان به شرکت در اولین دوره مسابقات ملی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی باید آثار خود را تا پایان خردادماه 94 به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند و شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.pcsp.ir مراجعه کنند.

منبع: مرجع پلیمر در بازار ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است