خانه خبراخبار اقتصادی رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا

رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بورس کالا

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از بورس کالای ایران، با توجه به ثبات قیمت نفت و افزایش قیمت محصولات پتروشیمی در دو هفته اخیر در بازارهای جهانی، امروز شاهد رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران بودیم.

IME

به این ترتیب تعداد زیادی از محصولات با افزایش حجم تقاضا مورد معامله قرار گرفتند. محصولاتی مانند پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پی وی سی ها و پلی اتیلن های سنگین اکستروژن مورد توجه بازار قرار داشتند.

به گفته کارشناسان بازار، نگرانی از ریزش قیمت محصولات پلیمری مرتفع شده است و از این رو حجم تقاضا در بازار داخل افزایش یافته است. از این رو امروز عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ پتروشیمی بندرامام ۲ هزار و ۸۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا پس از افزایش به رقم ۳ هزار و ۸۵۷ تومان رسیده است و امروز نیز با رقابت از سوی معامله گران این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۹۶۷ تومان مورد معامله قرار گرفت؛ این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

همچنین عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ نیز که به صورت سلف عرضه شده بود با میانگین قیمت ۴ هزار و ۷۷ تومان خریداری شد. پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز هم امروز با حجم بالایی از تقاضا روبه رو شدند. به طوری که عرضه ۸۰۰ تنی پلی استایرن معمولی ۱۵۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۲۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۶۰۳ تومان رقم خورد.

امروز عرضه پی وی سی ۶۵ و همچنین پلی اتیلن سنگین دورانی ۳۸۴۰ تبریز نیز بدون سقف قیمت انجام شد، پی وی سی ۶۵ اروند که به میزان ۶۰۰ تن عرضه شده بود، ۲۳۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۶ تومان و میانگین خرید آن نیز ۲ هزار و ۹۷۸ تومان رقم خورد.

گفتنی است، معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا کماکان ادامه دارد و معاملات مذکور تا ساعت ۱۶ بر تابلوی معاملات ثبت شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است