خانه خبرنمايشگاه ها حضور 25 کشور خارجی در دهمین نمایشگاه ایران پلاست

حضور 25 کشور خارجی در دهمین نمایشگاه ایران پلاست

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پليم پارت) به نقل از خبرگزاری فارس محمد مقاره در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست،گفت:با توجه به لغو تحریم‌ها و فضای پساتحریم درخواست شرکت‌های معتبر اروپایی برای حضور و مشارکت در دهمین نمایشگاه ایران پلاست افزایش یافته است.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه 25 کشور رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون شرکت‌هایی از آسیا، اروپا، اقیانوسیه و آفریقا برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست غرفه در اختیار گرفته‌اند.

IranPlast

این مقام مسئول با اشاره به حضور 13 کشور اروپایی، 10 کشور آسیایی، یک کشور آفریقایی و یک کشور از قاره اقیانوسیه در این نمایشگاه، اظهار داشت: در مجموع تاکنون شرکت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا فهرست کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی در فضایی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در سالن‌های 38 ، 41A 41B ،40A ، 27  جانمایی شده اند، تاکید کرد: برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، همزمان با لغو تحریم‌ها به بهترین فرصت برای انتقال دانش، تکنولوژی، انتخاب شرکای مطمئن، جذب سرمایه و بازاریابی برای شرکت‌های فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر و صنعت پتروشیمی کشور تبدیل شده است.

مقاره همچنین با یادآوری اینکه به دنبال استقبال کم نظیر از نمایشگاه ایران پلاست، پس از اختصاص سالن 40 ، سالن 27 هم به متقاضیان واگذار شده است، تبیین کرد: بر این اساس متقاضیان داخلی و خارجی به صورت مشترک در این سالن جانمایی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح زیر پوشش دهمین نمایشگاه ایران پلاست از 24 هزار متر مربع فراتر رفته است، بیان کرد: حدود 7500 متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود 16500 مترمربع به متقاضیان داخلی واگذار شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه براین اساس حدود 32 درصد فضای نمایشگاه به شرکت‌های خارجی و 68 درصد فضا به شرکت‌های داخلی واگذار شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان مشارکت شرکت‌های خارجی به دوره گذشته مربوط می‌شود که رکورد حضور در تمام ادوار ایران پلاست را شکسته بود، در دوره نهم حدود 3200 مترمربع از فضای نمایشگاه به شرکت های خارجی اختصاص یافته بود.

به گزارش فارس دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است