خانه خبر افزایش سلامت غذایی با محصولات پلی پروپیلن

افزایش سلامت غذایی با محصولات پلی پروپیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرآنلاین، مهندس سید صادق محمودی، رییس هیات مدیره شرکت تانسو پاک پلیمر با اشاره به عرضه غذای گرم در ظروف تولیدی این شرکت با فناوری جهانی iml اظهار کرد: این کارخانه با بهره مندی از 65 درصد قالب موجود در ایران بیش از 50 درصد نیاز کشور به این قبیل ظروف را تامین می کند. وی افزود: با توجه به وارداتی بودن محصولات پلی پروپیلن، شروع به کار این مجموعه تاثیر قابل توجهی در کاهش واردات و خروج ارز از کشور داشته و مجموعه تانسو پاک پلیمر، تنهاترین و بزرگترین تولیدکننده ظروف پلی پروپیلن با فناوری  جهانی iml  در کشور محسوب می شود.

محمودی یادآور شد: مقاومت در برابر گرما و سرما، زیبایی منحصر به فرد، ضریب بهداشتی بالا، درب های بسیار چفت و قابلیت استفاده مجدد از مهم ترین ویژگی های ظروف پلی پروپیلن است. رییس هیات مدیره مجموعه تولیدی و صنعتی تانسو پاک پلیمر ادامه داد: این ظروف برای اولین بار در تبریز تولید شده و بیشترین نیاز کشور به این این ظروف را تامین می کنند.

محمودی گفت: توجه به سلامت مردم، همواره یکی از مهم ترین اولویت  ها و دغدغه های ما بوده است و از این پس نیز با تلاش هر چه بیشتر تمامی عوامل مجموعه، این مهم را به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

به گفته وی، ظروف تولیدی این شرکت علی رغم قیمت 2000 تومانی در بازار، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که هدف از این مهم نیز، فرهنگ سازی در راستای استفاده از ظروف مناسب و سالم برای بسته بندی غذای گرم است.

وی تصریح کرد: کترینگ تانسو فود در آینده نزدیک در مراکزی همچون سایر فروشگاه های زنجیره ای رفاه، مجموعه آلنال لاله پارک تبریز و مجتمع تجاری اطلس در ولیعصر تبریز آغاز به کار خواهد کرد.

محمودی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای آغاز به کار شعبه مجموعه تولیدی و صنعتی تانسو پاک پلیمر در تهران نیز انجام شده است افزود: تا پایان شش ماهه نخست سال 95، در استان هایی همچون مشهد، اصفهان و شیراز نیز شعبات این مجموعه را فعال خواهیم کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است