خانه خبراخبار اقتصادی پیش‌بینی قیمت نفت ۶۰ دلاری از سوی عربستان تا پایان سال 2016

پیش‌بینی قیمت نفت ۶۰ دلاری از سوی عربستان تا پایان سال 2016

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مخازن نفتی

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) به نقل از خبرگزاری فارس، یک شرکت بزرگ پتروشیمی سعودی اعلام کرد: این احتمال وجود دارد که طی سال جاری قیمت نفت در محدوده 60 دلار در هر بشکه تثبیت شود.

نمودار افزايشی

مدیرکل شرکت سابیچ عربستان اعلام کرد: اگرچه این قیمت، قیمت مطلوب ما نیست، اما این مسئله در بازارهای گردشی، امری طبیعی است. وی اعلام کرد: ما انتظار داریم قیمت نفت تا پایان سال جاری به حدود 60 دلار در هر بشکه افزایش یابد.

به گفته این مدیرکل پتروشیمی بسیاری از افراد فکر می‌کنند که وقتی قیمت نفت بالا است، بازدهی سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد، اما ثبات در بازار بسیار مهم است، نه‌تنها برای ما به‌عنوان یک تولیدکننده، بلکه برای مصرف‌کنندگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ما تمرکز خود را بر تثبیت بازار گذاشته‌ایم.

در حال حاضر بازار جهانی نفت، منتظر برگزاری نشست دوحه و تثبیت احتمالی نرخ تولید و صادرات نفت از سوی تولیدکنندگان بزرگ نفت همچون روسیه و عربستان است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است