خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها دانشگاه آزاد اسلامی میزبان سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پليم پارت) به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ریاست کنفرانس و دکتر احمد شمس رئیس واحد تهران جنوب دبیری این کنفرانس را بر عهده دارند.

نخستین جلسه کمیته علمی دوازدهمین سمینار بین المللی پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

شمس در این جلسه با قدردانی از رئیس دانشگاه و رئیس سمینار، برگزاری ISPST۲۰۱۶ را در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار فرخنده و باعث اعتلای علمی آن دانست و مورد استقبال قرار داد.

دکتر نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر با تشکر و قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد تهران جنوب اظهار کرد: «پژوهشگاه پلیمر در کنار دانشگاه آزاد برای برگزاری دوازدهمین دوره کنفرانس بین المللی پلیمر ایستاده و همه همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.»

نخستین موضوع این جلسه تعیین زمینه‌های موضوعی بود که با هم اندیشی اعضای کمیته علمی در ISPST۲۰۱۶ محورهای: زیست پلیمر‌ها و پلیمرهای زیست سازگار، پلیمر‌ها و محیط زیست و توسعه پایدار، پلیمرهای هوشمند و عامل دار، پلیمر نانوتکنولوژی، کاربردهای نوین در پلیمر‌ها، الیاف- فیلم‌ها و غشاهای پلیمری، شیمی فیزیک پلیمر‌ها، سنتز و شناسایی پلیمر‌ها، رئولوژی و فرآورش پلیمر‌ها، آمیخته‌ها و کامپوزیت‌های پلیمری، مهندسی واکنش‌های پلیمری و کاتالیستی، مدلسازی و شبیه سازی، رزین ها- چسب‌ها و پوشش‌ها و فرآیندهای پلیمریزاسیون مورد تصویب قرار گرفت. سپس مصوب شد که با توجه به نیاز روز در مورد موضوعاتی نظیر توسعه پایدار (Sustainable development)، چشم انداز (Future trends in polymer) و انرژی (Energy: fuel cells) در پلیمر‌ها سخنرانی‌های کلیدی انجام پذیرد و قرار شد که مقالات پذیرفته شده به چند نشریه شامل Polyolefins Journal، Iranian Polymer Journal Progress in Biomaterials و Macromolecula Symposia ارسال شود.

دیگر اعضای حاضر در این جلسه دکتر مهرداد کوکبی از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر فرامرز افشار طارمی و دکتر مهدی رفیع‌زاده از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حسین مهدوی از دانشگاه تهران، دکتر غلامرضا بخشنده، دکتر سید حسن جعفری امان آبادی، دکتر عبدالرسول ارومیه‌ای، دکتر رامین خواجوی، دکتر محمدرضا کلایی، دکتر محمدرضا منافی، دکتر مهدی ارجمند و دکتر لیلا ترکیان از گروه پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب بودند.

یازده دوره قبلی این کنفرانس در دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف و پژوهشگاه پلیمر برگزار شده است.

کمیته علمی کنفرانس دوازدهم تشکیل شده و کمیته اجرایی آن بعد از سال جدید شکل خواهد گرفت. تاریخ پیشنهادی کنفرانس ۱۳ لغایت ۱۶ آبان ۹۵ مطرح شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است