خانه خبراخبار اقتصادی مشارکت توتال در ساخت مجتمع پتروشیمی ایرانی

مشارکت توتال در ساخت مجتمع پتروشیمی ایرانی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت فرانسوی توتال برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.  به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از گروه اقتصادی آنا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و توتال به منظور ساخت یک مجتمع پتروشیمی که با مشارکت بخش خصوصی ایران و این شرکت فرانسوی اجرا می‌شود، یک تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

پتروشیمی

بر اساس این گزارش، این تفاهمنامه در دیدار هیأت بلندپایه توتال در تهران امضا شد که براساس آن، این شرکت فرانسوی مطالعات و ارزیابی مقدماتی ساخت مجتمع پتروشیمی مورد توافق را طبق قوانین و مقررات ایران به عهده خواهد گرفت.

شایان ذکر است که این مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار (Steam-Cracker) در منطقه ساحلی با مقیاس جهانی و برپایه ترکیبی از خوراک اتان، نفتا، ال پی جی و دیگر خوراک‌های مایع موجود خواهد بود.

این مجتمع افزون بر واحد کراکر، واحدهای پایین دستی مربوطه را برای عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی و بین‌المللی شامل خواهد شد.

در مراسم امضای تفاهمنامه، دو طرف مراتب تمایل و علاقمندی خود را برای همکاری با یکدیگر به منظور ایجاد هم‌افزایی بیشتر که منافع دوجانبه را در برخواهد داشت، اعلام کردند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است