خانه خبر ساخت اپوکسی چند منظوره توسط شرکت masterbond

ساخت اپوکسی چند منظوره توسط شرکت masterbond

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) شرکت masterbond محصول جدید خود را با نام تجاری  Supreme 3HTND-2CCM  معرفی کرد که برای بسیاری از کاربردهای الکتریکی فرموله می‌شود. Supreme 3HTND-2CCM یک اپوکسی چند منظوره می‌باشد که برای پوشش و همچنین اتصال، مهر و موم کردن و کپسوله کردن مناسب می‌باشد. این اپوکسی با قبولی در آزمون‌های outgassing ناسا، اجازه استفاده در کاربردهای فضاهای خلاء، هوا و فضا و اتاق پاک را دارد.

اپوکسی

این اپوکسی چند منظوره به آسانی در دماهای بالا پخت می‌شود، همچنین بدون هیچ افزودنی به صورت نامحدود به  کارکرد خود در دمای اتاق ادامه می‌دهد. حداقل میزان پخت بین 30-20 دقیقه در 250 و 10-5 دقیقه در 300 درجه فارنهایت می‌باشد.  Supreme 3HTND-2CCM در واقع سیستمی پر شده با انقباض کم در حین پخت، هدایت حرارتی خوب و پایداری ابعادی صدا می‌باشد. این محصول  قابلیت اتصال خوبی به طیف گسترده‌ای از بستر زمینه‌های مورد استفاده در بخش الکترونیک شامل فلزات، کامپوزیت‌ها، سرامیک‌ها و بسیاری از پلاستیک‌ها را دارد.

این محصول به بسیاری از مواد شیمیایی از جمله آب، اسیدها، بازها، سوخت‌ها و بعض از حلال‌ها مقاوم می‌باشد. چقرمگی ذاتی این ترکیب آن را نسبت به چرخه‌های سوختی مهاجم مقاوم می‌سازد.

Supreme 3HTND-2CCM در محدوده وسیعی از درجه حرارت از 100- تا 400+ درجه فارنهایت قابل استفاده می‌باشد. این اپوکسی دارای رنگ سیاه و برای استفاده در سرنگ و ظروفی با مقیاس‌های مختلف موجود می باشد.

مزایای محصول:

  • سیستم تک جزئی، عدم نیاز به اختلاط
  • پخت سریع با حرارت
  • عایق الکتریکی و رسانای حرارتی
  • جلوگیری از چرخه سوختی مهاجم
  • افزایش پایداری ابعادی
  • رئولوژی ایده‌آل
  • پشت سر گذاشتن آزمون outgassing ناسا

منبع: masterbond

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است