خانه خبراخبار اقتصادی علاقه‌مندی سنگاپور به همکاری و سرمایه گذاری با ایران در حوزه پتروشیمی

علاقه‌مندی سنگاپور به همکاری و سرمایه گذاری با ایران در حوزه پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش پلیم پارت (مرجع پلیمر در بازار ایران) به نقل از خبرگزاری فارس به سنگاپور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در سنگاپور به سر می برد، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی با ویویان بالاکریشنان همتای سنگاپوری خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

Iran-Singapore

دو طرف در این ملاقات در خصوص زمینه های گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین مسائل منطقه ای مورد اهتمام به رایزنی پرداختند. رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی ایران و فعال شدن روابط کشورهای آسیایی با ایران در مرحله پسابرجام گفت: ایران از فعال سازی روابط با سنگاپور در زمینه های مختلف اقتصادی به ویژه انرژی، بانکی، حمل و نقل دریایی، علمی، بهداشتی، فناوری اطلاعات، پتروشیمی و سرمایه گذاری استقبال می کند.

وزیر خارجه سنگاپور نیز با ابراز خرسندی از سفر هیات عالیرتبه سنگاپور به تهران و امضاء موافقتنامه سرمایه گذاری بین دو کشور، علاقمندی سنگاپور برای همکاری و سرمایه گذاری با ایران در زمینه های مختلف به ویژه پتروشیمی را اعلام کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است