خانه علمی پژوهشیمقالات کنترل کيفيت پليمر ها با استفاده از طیف سنجی مادون قرمز

کنترل کيفيت پليمر ها با استفاده از طیف سنجی مادون قرمز

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنترل کيفيت

جمع آوری و ترجمه توسط تيم کارشناسی پليم پارت با هدف ارتقاي دانش تخصصي حوزه پليمر

کنترل کيفيت پليمر ها با استفاده از طیف سنجی مادون قرمز

در جهاني که توليد کنندگان پليمر با افزايش فشار براي کاهش مدت زمان چرخه هاي توليد و افزايش عملکرد محصول، مکانيسم هاي عيب يابي و کنترل کيفيت سريع و قابل اعتماد براي افزايش حداکثري درآمد هستند. وقفه جزئي در توليد مي تواند تاثير قابل توجهي در جريان توليد و به دنبال آن تحميل بار مالي بالا باشد. علاوه بر اين، سرعت باور نکردني فرآيندهاي صنعتي نوين، تنوع و پيچيدگي محصولات توليدي و نياز به ارائه مميزي کامل براي پوشش اهداف نظارتي بيشتر، متقاضي کنترل کيفيت بيشتر در فرايندها است.

محصولاتيکه به خاطر عدم موفقيت در عبور از الزامات کيفي رد مي شوند مي توانند به راحتي ميليون ها دلار هزينه را ايجاد کنند. بنابراين، راهکار هاي  تعيين خواص مواد مي توانند فرايند نظارت بر کيفيت محصول را با دقت عهده دار بوده و با تشخيص و شناسايي آلاينده ها در کوتاه ترين زمان ممکن، فرصت واقعي براي به حداقل رساندن خرابي توليد و هزينه هاي مرتبط را فراهم آورند.

در محيط توليد، با ارزش ترين فن آوري براي آناليز مواد، روش ها ي غير مخرب مي باشند که اجازه مي دهند تا به سرعت، حساسيت بالا و قدرت تفکيک مکاني عالي،  خصوصيات  نمونه را مورد تجزيه و تحليل قرار داد(توسط کاربران با حداقل تجربه يا آموزش).

 [mks_button size=”large” title=”دريافت مقاله” style=”squared” url=”https://polympart.com/wp-content/uploads/2015/05/quality-control-of-Polymer.pdf” target=”_self” bg_color=”#000000″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است