خانه علمی پژوهشی رزین سیلیکونی جدید برای کاربرد در درجه حرارت بالا

رزین سیلیکونی جدید برای کاربرد در درجه حرارت بالا

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

silicon-resinبه گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) شرکت آلمانی Evonik یک رزین سلیکونی جدید با نام تجاری  Silikophen AC 950 برای استفاده در درجه حرارت‌های بالا را معرفی کرده است. رزین جدید دارای درصد مواد جامد بالا و خواص حفاظتی در کاربردهای صنعتی را دارا می‌باشد.

Silikophen AC 950 بدون آزاد سازی مواد سمی در زمان پخت، آن را برای استفاده در فضاهای بسته مناسب می‌سازد. تشکیل دود و میزان   VOC در هنگام پخت نسبت به دیگر رزین‌های سلیکونی متداول به میزان قابل توجهی پایین‌تر می‌باشد در نتیجه برای استفاده در سیستم‌های پوششی سازگار با محیط زیست مناسب می‌باشد.

Silikophen AC 950 در دمای محیط و با استفاده از یک کاتالیزور سخت می‌شود و نسبت به حلال‌های آلیفاتیک و آررماتیک مقاومت بالایی دارد، همچنین مقاوم به ضربه نیز می‌باشد.

پخت در دمای محیط باعث می‌شود که این رزین‌ها در قطعات صنعتی مورد استفاده در تصفیه آب و تولید انرژی کاربرد داشته باشد و همچنین باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

منبع: paintsquare

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است