خانه اقتصادی‏تحليل روند بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری تا سال 2019

بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری تا سال 2019

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نانو کامپوزیت
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل (businesswire): براساس پیش‌بینی تحلیل‌گران شرکت تکناویو، نرخ رشد ناخالص ترکیبی سالیانه (CAGR) بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری تا سال 2019 میلادی بیش از 24 درصد خواهد بود.
نانو کامپوزیت

طبق پیش‌بینی شرکت تکناویو (Technavio)، با افزایش میزان مصرف نانوکامپوزیت‌های خاک‌رس مبتنی بر پلیمر تا سال 2019 میلادی، بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری نیز شکوفا خواهد شد. براساس پیش‌بینی تحلیل‌گران این شرکت، نرخ رشد ناخالص ترکیبی سالیانه (CAGR) بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری تا سال 2019 میلادی بیش از 24 درصد خواهد بود. بررسی‌های مربوط به گزارش جدید، سناریوهای کنونی و آینده رشد بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری را در دوره زمانی 2019-2015 میلادی پوشش می‌دهد. در این گزارش، برای محاسبه اندازه بازار، درآمدهای ناشی از فروش جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری محاسبه شده است.
عوامل اصلی مؤثر بر رشد بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری عبارتند از:

  •  حجم تقاضای بالای صنعت خودروسازی
  •  مقررات سخت‌گیرانه در زمینه گازهای خروجی سوخت خودرو
  •  افزایش تقاضای بخش‌های مختلف
  •  مصرف بالای نانوکامپوزیت‌های خاک رس مبتنی بر پلیمر

براساس تحلیل کارشناسان شرکت مذکور، صنعت خودروسازی، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نانوکامپوزیت‌های پلیمری بوده و بیش از 70 درصد مصرف این مواد را به خود اختصاص داده‌است. حجم بالای تقاضا از سوی این صنعت، پیش‌ران بازار جهانی نانوکامپوزیت‌های پلیمری محسوب می‌شود.
تقاضای فزاینده برای نانوکامپوزیت‌های پلیمری از سوی صنایع مختلفی نظیر الکترونیک و نیمه‌هادی‌ها، مهندسی هوا- فضا، نظامی، زیست‌پزشکی، ساخت و ساز، بسته‌بندی غذا و صنایع تولید انرژی تجدیدپذیر، رشد این بازار را ارتقا خواهند داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایند.
http://www.businesswire.com/news/home/20160208005467/en

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است