خانه اقتصادی‏تحليل روند تقاضای جهانی برای لاستیک با رشد سالانه 3.9 درصد به 31.7 میلیون تن در سال 2019 می رسد

تقاضای جهانی برای لاستیک با رشد سالانه 3.9 درصد به 31.7 میلیون تن در سال 2019 می رسد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
لاستيک طبيعي

تیم ترجمه و تولید محتوی مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس آخرین آمار اعلامی پیش بینی می شود که تقاضای جهانی برای لاستیک  با رشد سالانه 3.9 درصد  به 31.7 میلیون تن در سال 2019 برسد. افزایش تولید تایر، بیشترین سهم از میزان تقاضا برای لاستیک را به خود اختصاص می دهد. ارتقاء سطح درآمدی در مناطق در حال توسعه، به ویژه در منطقه آسیا / اقیانوسیه، افزايش تقاضا برای وسایل نقلیه موتوری و به دنبال آن  لاستیک در پی خواهد داشت.

همچنين افزايش سایر فعالیت های تولیدی مانند تولید قطعات خودرو، محصولات لاستیکی صنعتی، محصولات پزشکی، و کفش نیز در بهبود تقاضا برای لاستیک در سال های آتی موثر می باشد.

لاستيک طبيعي

سریع ترین رشد میزان مصرف لاستیک

بر اساس پیش بینی انجام شده، منطقه آسیا / اقیانوسیه، سریع ترین رشد میزان مصرف لاستیک را تا 2019 ،نزدیک به دو سوم از کل تقاضای جهانی،  به خود اختصاص خواهد داد. شش کشور از هفت کشور با سریع ترین نرخ رشد بازار لاستیک در سراسر جهان (ایران در جایگاه هفتم قرار دارد) در منطقه آسیا / اقیانوسیه واقع شده است. انتظار می رود اندونزی، هند و تایلند سریع ترین رشد را در این بین داشته باشند.

تقاضا برای لاستیک در چین، مالزی و ویتنام نیز به سرعت در حال افزايش است و بر اساس حجم فعالیت های تولیدی. چین بزرگترین بازار لاستیک در جهان باقی می ماند. تقاضا برای لاستیک در مرکز و جنوب امریکا ،آفریقا و خاورمیانه نیز با نرخ  ثابتی افزایش می یابد که بازهم ناشی از رشد تولید تایر در این مناطق خواهد بود.

اما تقاضا برای لاستیک ​در شمال امریکا و اروپا تا 2019 کمتر از نرخ متوسط  خواهد بود که ناشی از بلوغ اقتصادی و  اعمال محدودیت در تولید محصولات لاستیکی می باشد. با این حال، در این دو منطقه، بیشترین تقاضا در بخش تولید تایر بوده و  پیش بینی می شود که غرب اروپا کمترین رشد تقاضا لاستیک تا 2019 به خود اختصاص دهد.

منبع Rubber Journal Asia

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است