خانه خبر معرفی دو محصول جدید دیسپرس‌کننده پلیمری در زمینه رنگ و پوشش توسط شرکت BASF در نمایشگاه رنگ هند 2016

معرفی دو محصول جدید دیسپرس‌کننده پلیمری در زمینه رنگ و پوشش توسط شرکت BASF در نمایشگاه رنگ هند 2016

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

basfشرکت BASF دو محصول دیسپرس‌کننده پلیمری جدید خود را در بمبئی در نمایشگاه رنگ هند 2016 معرفی کرد. دو محصول جدید  برای رنگ‌ها و پوشش‌ها با نام‌های تجاری Acronal® 7079  و  AQAcell® HIDE 6299 برای کمک به تمیزی و دوام ظاهر ساختمان و همچنین بهبود میزان کربن از طریق کاهش تیتانیوم اکسید (TiO2) طراحی شده است.

محصول Acronal® 7079، پلیمری آکریلیکی با ساختار سه بعدی شبکه‌ای می‌باشد که از تشکیل ترک جلوگیری می‌کند و مانع نفوذ آب می‌شود. با استفاده از آخرین فناوری‌ها این محصول برای دوام پوشش‌های دیواری الاستومری مناسب می‌باشد.

محصول AQAcell® HIDE 6299 باعث کدری و سفیدی رنگ در پوشش‌های ساختمانی از طریق گسترش و بهبود کارایی TiO2 شده است. در واقع این محصول به کاهش میزان TiO2 در فرمولاسیون بدون از دست رفتن کارایی رنگ کمک می‌کند.  به دلیل بوی کم این محصول هم در رنگ‌های خارجی و هم داخلی ساختمان استفاده می‌شود.

علاوه بر این BASF طیف گسترده ای از محصولات خود را در صنعت رنگ و پوشش اعم از رزین‌ها، افزودنی‌ها، رنگدانه‌ها و دیسپرسیون‌ها به نمایش گذاشت.

منبع: coatingsworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است