خانه خبراخبار علمی پژوهشی نوآوری در دستگاه‌های پزشکی با محصولات الاستومر سیلیکونی جدید

نوآوری در دستگاه‌های پزشکی با محصولات الاستومر سیلیکونی جدید

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: کمپانی Dow Corning در راستای کمک به تولید کنندگان، سازندگان و طراحان سه ماده زیست-پزشکی پیشرفته در سطح رابر سیلیکونی مایع یا LSR را معرفی کرده است. با در دسترس بودن سختی‌های 40 و 50 و 70 در مقیاس Shore A، این محصولات با عملکرد بالا شامل الاستومرهای جدید از سری Silastic® Q7-78XX می‌باشند.

dow-corning

محصولات الاستومر سیلیکونی جدید

علاوه بر ارائه این محصولات جدید، این شرکت سری جدیدی از مواد رابر سیلیکونی مایع C6-7XX را برای کاربردهای کوتاه مدت یا غیر ایمپلنت با سه محصول اولیه روانه کرده است. این موارد منجر به گسترش سهام قدرتمند این شرکت در حوزه الاستومرهای سیلیکونی، و ارائه فرصت های جدید به مشتریان برای طراحی کاربردهای نوآورانه و نسل جدید دستگاه های پزشکی می‌شود.

شرکت Dow Corning نام خود را در صنعت بهداشت و درمان با ویژگی‌هایی نظیر ایمنی بالا و عملکرد بالای الاستومرهای سیلیکونی مشهور ساخته است. این شرکت قصد دارد تا سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای در فناوری‌های پزشکی انجام دهد تا بتواند انتخاب‌های بیشتری در اختیار مشتریانش قرار دهد. محلول‌های الاستومر سیلیکونی جدید از شیمی یکنواختی که در سطح مولکولی بهینه شده‌اند برخوردارند.

این یکنواختی کمک می‌کند که تکرار پذیری بالایی در فرایند و عملکرد در سرتاسر طراحی‌های دستگاه پزشکی تضمین گردد. کمپانی Dow Corning این سیلیکون‌های جدید را تحت سیستم‌های کنترلی دقیق تغییرات و فرآیند تولید می‌کند تا به تضمین کیفیت و ثبات بالا کمک نماید.

این کمپانی که از پیشگامان تکنولوژی مبتنی بر سیلیکون می‌باشد، بیش از 60 سال است که در توسعه و تجاری سازی مواد سیلیکونی با هدف کاربردهای بهداشت و درمان فعال می‌باشد. Dow Corning با مشتریانش در تولید و طراحی دستگاه-های پزشکی با استفاده از الاستومرهای سیلیکونی، لاستیک‌های سیلیکونی مایع، چسب‌ها و تیوب‌ها همکاری می‌کند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است