خانه خبر معرفی پوشش های دو جزئی پلی یورتان پلی استر برای فلزات توسط PPG

معرفی پوشش های دو جزئی پلی یورتان پلی استر برای فلزات توسط PPG

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

 مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت):شرکت PPG، پوشش جدید لعابی دو جزئی پلی یورتان پلی استر خود را  با نام تجاری Spectracron 380 Poly-iothane HS (High-Solids) Series معرفی کرد. این پوشش‌ها هنگامی که مستقیما بر روی فلز یا بتونه به کار برده می‌شوند مقاومت به خوردگی عالی از خود نشان می‌دهند. PPG

این پوشش‌ها حفاظت و دوام سطح را در محیط‌های صنعتی و ساختمانی افزایش می‌دهند. همچنین قابل استفاده در کاربردهای مختلف از جمله پمپ‌های هیدرولیک، چارچوب‌های کامیون و تریلر، کنتورهای آب و گاز، تجهیزات ساختمانی و کشاورزی و واحدهای تهیه مطبوع هوا می‌باشد.

SPECTRACRON® 380 POLY-IOTHANE® HS در طیف گسترده‌ای از براقیت، استاندارد و رنگ‌های متالیک در دسترس می‌باشند که در برابر مواد شیمیایی، سایش و ضربه مقاوم می‌باشند. این پوشش‌ها قابل استفاده با تجهیزات اسپری مرسوم از جمله هوا، بدون هوا و روش الکتروستایک می‌باشند.

این پوشش‌ها می‌تواند بر روی فولاد تمیز یا به عنوان روکش رویه بر روی سطوحی که سنباده نشده استفاده شوند. همچنین این پوشش می‌تواند برای حفاظت فولاد در برابر اکسیداسیون قبل از ساخت قطعات مورد استفاده قرار گیرد.

 

دانلود datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است