خانه تکنولوژيچسب بازار جهانی چسب‌های گرما ذوب به 8.9 میلیارد دلار تا سال 2025 خواهد رسید

بازار جهانی چسب‌های گرما ذوب به 8.9 میلیارد دلار تا سال 2025 خواهد رسید

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
Adhesives-Market

مرجع پلیمر در بازار ایران (پليم پارت):بر اساس گزارش منتشر شده توسط FMI، پیش بینی می شود بازار جهانی چسب‌های گرما ذوب با ارزش 5.4 میلیارد دلار در سال 2015 به 8.9 میلیارد دلار در سال 2025 خواهد رسید که طبق محاسبات  CAGR با نرخ رشد 5.2% همراه خواهد بود. Adhesives-Market

چسب‌های گرما ذوب

چسب‌های گرما ذوب، چسب‌های ترموپلاستیک هستند که به صورت حرارتی ذوب می شوند و شامل یک یا چند پلیمر و همچنین مواد افزودنی مانند پایدارکننده‌ها، رنگدانه‌ها و رزین‌ها می باشند. انواع مختلفی از چسب‌های گرما ذوب شامل اتیلن وینیل استات، پلی الفین، پلی آمید، کوپلیمرهای دسته‌ای استایرنی و پلی استر موجود می‌باشد. چسب‌های گرما ذوب در صنایع گوناگون از جمله بسته بندی، خودرو، منسوجات، نوار و برچسب، نجاری، الکترونیک و… استفاده می شوند.

چسب‌های گرما ذوب دارای 100% مواد ترموپلاستیک جامد بدون هیچ گونه ترکیبات آلی فرار می‌باشند که آن‌ها را برای استفاده در تولید، حمل و نقل و ذخیره‌سازی ایمن می‌سازد. خواصی همچون سرعت تنظیم بالا، مقاومت حرارتی و دفع آسان از عوامل مهم در رشد بازار این نوع چسب‌ها می‌باشد. علاوه بر این پیشرفت تکنولوژیکی در زمینه پلیمر به رشد این بازار نیز کمک می‌کند.

پیش بینی می‌شود اتیلن وینیل استات سهم عمده‌ای در بازار چسب‌های گرما ذوب تا سال 2025 خواهد داشت. همچنین پلی الفین بالاترین سهم بازار را در سراسر جهان تا سال 2025 خواهد داشت که با نرخ رشد 6.4% از سال 2015 تا 2025 همراه خواهد بود.

چسب‌های گرما ذوب 35% از سهم بازار جهانی

از نقطه نظر کاربرد چسب‌های گرما ذوب، بخش بسته‌بندی انتظار می‌رود که بیش از 35% از سهم بازار جهانی را در برگیرد. سرعت مصرف چسب‌های گرما ذوب در محصولات بهداشتی در آینده‌ای نزدیک رو به افزایش است که در طول دروه پیش بینی با رشد 5.4%همراه خواهد بود.

منطقه شمال آمریکا بیش از 30% از سهم این بازار را تا پایان سال 2015 در برداشته است و بر اساس پیش بینی‌ها، منطقه آسیا اقیانوسیه بالاترین میزان رشد (بیش از 9%) را در طول دوره پیش بینی خواهد داشت.

برخی از تولیدکنندگان کلیدی جهانی حاکم در بازار چسب‌های گرما ذوب می‌توان به شرکت‌هایی چون   Henkel AG & Co، ,H. B. Fuller ,Sika AG Arkema Group, ,Ashland Inc 3M Company, Jowat AG, ,Sipol S.p.A Palmetto Adhesives Company و Sealock Ltd اشاره کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است