خانه خبراخبار اقتصادی در سمینار بانک تجارت، روش‌های تامین مالی بخش انرژی مورد بررسی قرارگرفت

در سمینار بانک تجارت، روش‌های تامین مالی بخش انرژی مورد بررسی قرارگرفت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
انرژی

بانک تجارت با دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان، سمینار تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را با رویکرد دوران پساتحریم برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این سمینار تخصصی، آخرین روش‌های تامین مالی، برنامه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و چالش‌های موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی در دوران پس از تحریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این سمینار که با حضور اشرف‌نژاد مدیر امور اعتباری و کارشناسان اعتباری بانک تجارت برگزار شد، فرشید قپانچی رئیس برنامه‌ریزی مالی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت مناطق نفت خیز جنوب و مدرس دانشگاه به بررسی روش‌های جاری تامین مالی پروژه‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت.

انرژی

 

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از دنیای اقتصا:محمود فرهادی، کارشناس ارشد قراردادهای نفتی و مسوول قراردادهای ساختمانی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز دغدغه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در همکاری با کارفرمایان را به بحث گذاشت.

در ادامه شریفیان، رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان بانک تجارت استراتژی‌های اصلی بازاریابی در قبال شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در دوران جدید را برای کارشناسان اعتباری تشریح کرد. در نوبت عصر این سمینار، طبیب‌زاده، عضو هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (APEC) به موضوع قیمت‌گذاری پروژه‌ها و چالش‌های موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی کشور و همچنین الزامات موفقیت حوزه انرژی در دوران پس از تحریم پرداخت. پیمان مولوی، دکترای مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درباره روش‌های نوین تامین مالی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و الزامات مالی و عملیاتی اقتصاد کشور برای حضور در بازار مالی و سرمایه‌ای جهان در دوران پساتحریم برای شرکت‌کنندگان سمینار سخن گفت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است