خانه خبراخبار اقتصادی آلمان،ایتالیا و اسپانیا شرکای‌ جدی پتروشیمی ایران در آينده

آلمان،ایتالیا و اسپانیا شرکای‌ جدی پتروشیمی ایران در آينده

توسط مدیر سایت
0 نظرات
همکاری

به گزارش پلیم پارت:احمد مهدوی در گفت‌وگو با اقتصادنیوز در خصوص همکاری ایران با اروپایی‌ها در زمینه پتروشیمی، عنوان کرد:به طور قطع تمایل از طرف دو طرف برای یک همکاری وجود دارد. هم اروپا به مواد اولیه پتروشیمی ایران نیاز دارد و هم تولیدات پتروشیمی ایران روز به روز بالاتر می‌رود و پتانسیل این همکاری وجود دارد.

همکاریوی با اشاره به ورود برخی واحدهای پتروشیمی ایران به مدار تولید و بالا رفتن ظرفیت همکاری‌های بین‌المللی، عنوان کرد: در شرایط فعلی بخش‌های بازرگانی واحدهای پتروشیمی به صورت پیگیر مساله همکاری ایران با اروپا را دنبال می‌کنند تا به نتیجه برسد.

مهدوی در خصوص کشورهایی که امکان همکاری با ایران را داشته باشند،‌گفت: ایران امکان همکاری با کل اروپا را دارد. کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی پتانسیل همکاری با ایران در زمینه پتروشیمی را دارند.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی عنوان کرد: کیفیت تولیدات پتروشیمی ایران بالاست و اگر قیمت هم منطقی باشد، مشتریان خوبی خواهد داشت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است