خانه علمی پژوهشی نانوکامپوزیت‌های پلیمری حاوی الماس

نانوکامپوزیت‌های پلیمری حاوی الماس

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نانوکامپوزیت

شرکت کاربودئون موفق به ثبت پتنتی در حوزه نانوکامپوزیت‌های پلیمری حاوی الماس شده است. این کامپوزیت برای استفاده در حوزه‌هایی نظیر هوافضا، الکترونیک و خودروسازی مناسب است.

نانوکامپوزیت

به گزارش پلیم پارت به نقل از ایسنا، کاربودئون (Carbodeon) موفق به ثبت پتنتی در دفتر اختراعات آمریکا شده است که در نانوذرات الماس سنتز شده با پلیمر ترکیب شده است. این کامپوزیت برای استفاده در حوزه‌های مختلف نظیر الکترونیک، LED و خودروسازی مناسب است.

الماس سخت‌ترین ماده موجود در طبیعت است که رسانایی گرمایی بالایی دارد. زمانی که الماس با پلیمرهای ترموپلاستیک ترکیب می‌شود ماده‌ای مقاوم با هدایت گرمایی مناسب بدست می‌آید. از پلیمرهای دارای الماس برای انتقال گرما از ادوات الکترونیک و لامپ‌های LED می‌تون استفاده کرد. سختی بالای این ماده موجب شده تا بتوان از آن در بخش خودروسازی نیز استفاده کرد.

این پتنت که با شمار 9085723 به ثبت رسیده است به موضوع کامپوزیت‌های ترموپلاستیک حاوی نانوالماس می‌پردازد. این پتنت در سال 2012-2013 توسط این شرکت تحویل اداره ثبت اختراعات آمریکا شد. از آن زمان تاکنون محققان این شرکت به دنبال توسعه کاربردهای این فناوری بوده‌اند.

وسا میلیماکی مدیرعامل شرکت کاربودئون می‌گوید: «این پتنت توانمندی ما را در این حوزه نشان می‌دهد و می‌تواند جایگاه ما را در بازار تثبیت کند. از این فناوری برای تولید مواد مقاوم در برابر خوردگی می‌توان استفاده کرد.»

گاوین فارمر از مدیران کسب و کار کاربودئون می‌گوید: « این دستاورد اخیر نشان می‌دهد که ما در حال توسعه بازار خود در بخش نانوذرات الماس هستیم. از این فناوری می‌توان در حوزه‌هایی نظیر هوافضا و الکترونیک استفاده کرد.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است