خانه خبراخبار اقتصادی ارزش 64.6 بیلیون دلاری افزودنی‌های پلاستیک تا سال 2020

ارزش 64.6 بیلیون دلاری افزودنی‌های پلاستیک تا سال 2020

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گزارش آماری

مرجع پلیمر در بازار ایران (پليم پارت) :مواد افزودنی برای تولید انبوه محصولات پلاستیکی حیاتی هستند. نه تنها این مواد خواص قالب‌گیری، ذوب، کششی، شیمیایی و پایداری را بهبود می‌بخشند بلکه مانع از دست رفتن خواص مولکولی هنگام حرارت و سرعت برشی بالا تولید در طول پردازش پلاستیک می‌شود.

 

ارزش بازار جهانی افزودنی‌های پلاستیک در سال 2015 ،2/48 بیلیون دلار برآورد شد که طبق پیش بینی‌های BBC تخمین زده می‌شود به 64.6 بیلیون دلار در سال 2020 خواهد رسید که با نرخ رشد 5% همراه خواهد بود. اصلاح کننده خواص به‌عنوان بزرگترین بخش این بازار، از 27.9 بیلیون دلار در سال 2016 با نرخ رشد 2/5% به 35.9 بیلیون دلار در سال 2021 خواهد رسید. همچنین اکستندرها از دیگر بزرگترین بخش این بازار از 3/9 بیلیون دلار در سال 2016 با نرخ رشد 1/5% به 11.9 بیلیون دلار خواهد رسید.

به دلیل افزایش ساخت و ساز خانه و دیگر سازه های ساختمانی، بازار استفاده از پلاستیک‌هایی همچون پلی وینیل کلرید رو به افزایش است و متعاقبا افزایش تقاضا برای مواد افزودنی پلاستیک مانند روان کننده‌ها مورد استفاده در فرمولاسیون پی وی سی نیز افزایش می‌یابد. همچنین پلاستی‌سایزرها و بازدارنده‌های شعله دو نوع از پر استفاده ترین از افزودنی‌های پلاستیک می‌باشند.

منبع: plasticsnews

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است