خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها اولین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند ایران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال جاری

اولین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند ایران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال جاری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

مرجع پلیمر در بازار ایران، اولین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند ایران با حضور اساتید دانشگاه، پژوهشگران، صنعتگران و کارشناسان در روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش موضوعات و محورهای این کنفرانس عبارت است از؛ چشم انداز صنعت مستربچ و کامپاند در افق 1404 هجری شمسی، معرفی افزودنی ها، محصولات و تکنولوژی های نو در این صنعت، ارائه اطلاعات عملی و علمی مفید در زمینه فرایند تولید مستربچ و کامپاند و روند جهانی و منطقه ای تقاضای مستربچ و کامپاند و معرفی بازارهای جدید.

از دیگر محورهای کنفرانس؛ بررسی کیفیت و استانداردسازی مواد اولیه و محصولات صنعت کامپاندینگ، صنعت مستربج و کامپاند تکمیل کننده محصولات پتروشیمی، بررسی بازارهای صادراتی و چالش های پیش روی، است. با توجه به محدودیت زمانی، اولویت با تاریخ ثبت نام عنوان شده است. همچنین به شرکت کنندگان در این کنفرانس گواهینامه داده می شود.

سایت همایش

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است