خانه علمی پژوهشی عرضه فوم گرافنی به بازار

عرضه فوم گرافنی به بازار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گرافن

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) :شرکت گرافن تری‌دی‌لب (Graphene 3D) اخیرا یک فوم گرافنی را به بازار عرضه کرده است که دارای چند لایه مختلف بوده و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. این ماده دارای ساخته سه بعدی و منعطف است. در تولید این فوم گرافنی از کامپوزیت الاستومر رسانا نیز استفاده شده است.

النا پلیاکوفا از مدیران شرکت تری‌لب می‌گوید: « ما قابلیت تولید فوم گرافنی را بدست آورده‌ایم و در حال حاضر فوم‌هایی با اشکال و ابعاد مختلف ساخته‌ایم. این محصول به دلیل انعطاف‌پذیری که دارد می‌تواند نظر بسیاری از تولیدکنندگان را در صنعت به خود جلب کند. معمولا شرکت‌ها به ترکیبات انعطاف‌پذیر با هدایت الکتریکی بالا علاقه‌مند هستند.»

این محصولات تمام ویژگی‌های منحصر به فرد یک فوم گرافنی نظیر هدایت الکتریکی بالا و انعطاف‌پذیری را داراست. این محصول به دلیل تخلخلی که دارد بسیار سبک است.

دانیل استولیاروف از مدیران این شرکت می‌گوید: « فوم گرافنی گزینه بسیار مناسب برای تولید الکترود باتری یون لیتیم است. الکترونیک قابل پوشیدن یکی از حوزه‌های جذاب در صنعت الکترونیک است. در این حوزه باید محصولات رسانا و منعطف باشند که این فوم از این ویژگی‌ها برخوردار است. ما معتقدیم که این محصول دارای آینده درخشانی در نسل جدید حافظه‌ها و کاتالیست‌ها بوده و از آن می‌توان در ساخت محصولات حسگری و ادوات صوتی استفاده کرد.

این محصول ار طریق سوپرمارکت گرافن Graphene Supermarket® قابل تهیه است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است