خانه خبردپارتمان آموزشی کارگاه عملی رنگرزی الیاف پشمی با مواد رنگزای شیمیایی

کارگاه عملی رنگرزی الیاف پشمی با مواد رنگزای شیمیایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): کارگاه عملی «رنگرزی الیاف پشم با مواد رنگزای شیمیایی: رنگزای اسیدی»، روز چهارشنبه، 28 بهمن ماه امسال به همت موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش برگزار می‌شود.

طبقه‌بندی مواد رنگزای اسیدی، خصوصیات مواد رنگزای اسیدی، رنگرزی الیاف پشمی با مواد رنگزای اسیدی، شناسایی مواد رنگزای اسیدی بر روی الیاف پشمی و محاسبه رمق کشی الیاف رنگرزی شده از جمله مباحث این دوره محسوب می‌شوند.

دکتر کمال الدین قرنجیگ، عضو هیات علمی گروه مواد رنگزای آلی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و دکتر موسی صادقی کیاخانی، عضو هیات علمی گروه مواد رنگزای آلی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش ازجمله مدرسین این دوره هستند.

دانشجویان رشته‌های نساجی، هنر، فرش و رنگ، تکنسین‌ها، مهندسین و کارشناسان کارگاه‌های رنگرزی الیاف با مواد رنگزای شیمیایی و تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف و منسوجات از جمله مخاطبین این دوره هستند.

بر اساس اعلام دبیرخانه کارگاه عملی رنگرزی الیاف پشم با مواد رنگزای شیمیایی، گواهینامه گذراندن دوره از طرف موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 22969777 داخلی 215 تماس بگیرند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است