خانه خبرنمايشگاه ها هفتمین نمايشگاه بین مللی تخصصی در و پنجره و صنايع وابسته

هفتمین نمايشگاه بین مللی تخصصی در و پنجره و صنايع وابسته

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران: هفتمین نمايشگاه بین مللی تخصصی در و پنجره و صنايع وابسته با عنوان اختصاری ” Do-Win Tech ” از  ۲ تا ٥ بهمـن ماه ۱۳۹٤  همزمان با ۲۳ تا ۲٦ ژانویه  2016 در محل نمایشگاه های بین مللی تهران برگزار می شود. شرکت کنندگان از گروه در و پنجره یوپی وی سی در سالن های ٤٠ ، ٤٤B و گروه مواد اولیه و پروفیل یوپی وی سی در سالن ٤١B مستقر خواهند شد.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، بلغارستان، ایتالیا و امارات در کنار شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۴۷ هزار متر مربع، در ۱۸ سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برگزار می شود.

معرفي ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اهـداف بــرگـزاری نمـایشگـاه
الف. اهـداف عمـومـی

١. معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل دركشور در زمينه توليد،‌ بازرگاني وخدمات مربوط به صنايع در و پنجره مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، مواد اولیه.
٢. شناسایی و معرفي مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمايت سازمانهای دولتی ذيربط از دست اندرکاران صنعت مذکور.
٣. ایجاد بستر های مناسب به منظور ترغيب افراد يا واحدهاي سرمايه گذار جهت سرمايه گذاري و بهره گيري مناسب از ظرفیتهای موجود  و ایجاد زمينه هاي اشتغال زايي و كارآفريني در  صنایع موضوع نمایشگاه.
٤. آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود در ساير كشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
٥. ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي در جهت ارتقاء كيفيت توليد.
٦. ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان به منظور آشنايي بهتر با نيازهاي بازار مصرف.
٧. ايجاد و يا ارتقاء رويكرد صادرات محصول به ساير كشورها.
٨. تبادل فكر ، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي نمايشگاه و ايجاد ارتباط تجاري ميان آنها.
٩. شناسايي واحدهاي برتر در زمينه توليد ، بازرگاني و خدمات مرتبط با موضوع نمايشگاه.

ب. اهـداف اختصـاصی

١. معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.
٢. آگاهی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی واصلاح الگوی مصرف.
٣. باتوجه به تعدد و کثرت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند  برپایی نمایشگاه تخصصی و جدا از نمایشگاه صنعت ساختمان، هم برای مشارکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. لذا این نمایشگاه نیاز مخاطبین این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده میسازد. به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضورمی یابند و در نمایشگاه ساختمان مشاهده نمیشوند.

وب سایت نمایشگاه http://www.titexgroup.com/fa/dowintech2012

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است