خانه خبرنمايشگاه ها ششمین نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

ششمین نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمایشگاه رنگ استانبول

ششمین نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول، نمایشگاهی پیشرو در صنعت مواد اولیه “رنگها، چسبها و ایزولاسیون” ترکیه می باشـد. این نمایشگـاه بزرگترین رویداد در منطقه اوراسیـا و سومین در دنیـا می باشد. مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباطات تجاری و دیدار با بازدیدکنندگان حرفه ای از سراسر جهان را به دست می آورند.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): مجری نمایشگاه برای اطلاع رسانی، در 15 نمایشگاه مرتبط با موضوع نمایشگاه در اقصی نقاط دنیا از جمله ایران به عنوان مشارکت کننده حضور داشته و بازدید کننده های متخصص این صنعت را شناسایی و از شرکتهای دارای پتانسیل دعوت به مشارکت کرده است.

 

بازدیدکنندگان شانس ملاقات رو در رو با صدها شرکت پیشرو در این زمینه را به دست می آورند و می توانند از آخرین محصولات و فناوریها در زمینه مواد اولیه رنگ و پوشش اطلاعاتی به دست آورند.

بنا به اتحادیه کشوری رنگ ترکیه ((BOSAD علیرغم رکود اقتصاد جهان، این صنعت در سال 2014 رشدی معادل  4 درصد داشته و پنجمین تولیدکننده بزرگ رنگ در میان کشورهای اروپایی می باشد. (2 درصد از تولید رنگ دنیا متعلق به ترکیه می باشد).

به دلیل جذابیت بازار، در این صنعت سرمایه گذاران خارجی وجود داشته و تولیدکنندگان زیادی دارد  که 20 شرکت آن برندهای بزرگ و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشند.

طبق این گزارش میزان مصرف رنگ در این کشور معادل 2/2 میلیارد دلار برآورد شده و به خاطر مصرف زیاد رنگ، تولید کنندگان فقط 10 درصد از تولید رنگ را به خارج از کشور صادر می کنند.

ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای مصرف رنگ در اروپا بوده و و برای پاسخگویی به نیاز شرکتهای تولیدکننده  رنگ به مواد اولیه، در سال 2014  به میزان 9/1 میلیارد دلار واردات مواد اولیه رنگ و رزین  داشته است.

 از رویدادهای مهم این نمایشگاه، برپایی بزرگترین کنگره علمی که با موضوعیت فناوریهای روز در مواد اولیه رنگ و رزین  می باشد، 2 روز قبل از نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به دلیل ادغام این دو نمایشگاه بزرگ استانبول برای اولین بار میزبان دو گروه از بازدیدکنندگان حرفه ای خواهد بود. بنابراین انتظار می رود حدود 15000 نفر  بازدید گننده از شرکتهای بزرگ در این نمایشگاه حضور یابند.

زمان برگزاری این نمایشگاه 5 الی 7 فروردین 1395 در شهر استانبول ترکیه می باشد.

وبسایت نمایشگاه: http://www.turkcoat-paintistanbul.com/

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است