خانه خبراخبار علمی پژوهشی سطل شناور برای جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی اقیانوس

سطل شناور برای جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی اقیانوس

توسط مدیر سایت
0 نظرات
سطل شناور

یک سطل زباله شناور توسط شرکت Indiegogo طراحی شده که به کمک آن می‌توان با روشی ساده اقدام به جمع‌آوری زباله از سطح آب اقیانوس کرد.

به گزارش مرجع پليمر ايران (پليم پارت) به نقل از ایسنا، این سطل زباله برای شناور بودن در تفرجگاه‌های ساحلی، رودخانه‌ها، محل‌های مسکونی نزدیک آب و بنادر طراحی شده و زباله‌های ریز و مایعات را با مکش، درون خود می‌کشد و آب از پایین این سطل خارج شده و زباله درون کیسه آن باقی می‌ماند.

طراحان از این پلاستیک‌های جمع شده درون سطل برای ساخت سطل دیگر استفاده می‌کنند. با این روش محیط‌زیست اقیانوس‌ها کنترل شده و پلاستیک‌ها از سطح آن جمع‌آوری می‌شود.

کیسه درونی این سطل زباله از الیاف طبیعی ساخته شده و قابلیت جداسازی آب و روغن را دارد. اندازه این سطل کوچک بوده و می‌توان به راحتی آن را با کرجی حمل کرد.

طراحان در شرکت Indiegogo امیدوارند سطل‌های زباله جدیدتری از مواد پایدار موجود بسازند. آنها می‌گویند: با این روش به اقتصاد کشور کمک کرده و به مردم آموزش می‌دهند. همچنین از مواد بازیافتی در دیگر موارد استفاده می‌کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است