خانه تکنولوژي ورود قوطی‌های پلاستیکی شفاف به بازار

ورود قوطی‌های پلاستیکی شفاف به بازار

توسط مدیر سایت
1 نظرات
قوطی شفاف

در چند ماه آینده قوطی‌های نگهداری مواد غذایی ساخت شرکت Sonoco روانه بازار خواهد شد. این شرکت محصول جدید خود تحت عنوان TruVue را برای اولین بار ارائه خواهد نمود. بر اساس گزارش رسیده از این شرکت، این محصول پس از تحقیقات دوساله به نتیجه رسیده است.

به گزارش مرجع پليمر در بازار ايران به نقل از بسپار محصول TruVue از دیواره پلاستیکی چندلایه تشکیل شده که مجهز به درب فلزی آسان بازشو و کف فلزی می‌باشد.

قوطی شفاف

این محصول رقیب Klear Can ساخت شرکت Kortec Inc خواهد بود. رئیس شرکت Sonoco افزود:” از جنبه زیبایی، محصول ما در جایگاه مشابهی نسبت به Klear Can قرار دارد.”

استفاده از قوطی‌های پلاستیکی که امکان مشاهده مواد غذایی را به مشتریان می‌دهد به تدریج مورد استقبال مردم قرار گرفت. تحقیقات و بررسی‌های صورت‌پذیرفته حاکی از آن است که مصرف‌کنندگان مواد غذایی به دنبال کسب اطمینان از تازگی و طبیعی بودن آنها هستند. با استفاده از قوطی‌های شفاف، امکان رقابت بین شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مواد غذایی بیشتر می‌شود.

شرکت Sonoco قوطی‌های خود را برای نگهداری مواد غذایی چون سوپ، رُب، میوجات و سبزیجات پیشنهاد می‌دهد.

یکی دیگر از مزیت‌های دیگر قوطی TruVue قابلیت استفاده از آن در تجهیزات موجود برای سترون کردن و ساخت کنسرو شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی می‌باشد.

مطالب مشابه

1 نظرات

تولید قوطی‌های شفاف پلاستیکی جهت بسته‌بندی مواد غذایی - پلیم پارت : مرجع پليمر در بازار ايران 30 مهر 1395 - 09:13

[…] خبر مرتبط […]

پاسخ

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است