خانه خبراخبار علمی پژوهشی تولید داخلی لاستیک NBR‌

تولید داخلی لاستیک NBR‌

توسط مدیر سایت
0 نظرات
لاستیک NBR
تولید لاستیک‌های نیتریل توسط پژوهشگران پتروشیمی کشور انجام شد.  معاون فناوری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی کشور، از تولید لاستیک NBR‌ یا لاستیک نیتریل توسط پژوهشگران این پژوهشگاه خبر داد.به گزارش پليم پارن  (مرجع پليمر در بازار ايران) به نقل از ایسنا، بهشتی افزود: این لاستیک‌ها به عنوان یکی از مواد پلیمری با مقاومت بالا در برابر حلال‌های نفتی، در ساخت بسیاری از قطعات صنعتی استفاده می‌شود.
لاستیک NBR

وی کاربرد این لاستیک را همچنین در ساخت قطعات پلاستیکی ماشین‌آلات، خودرو و همچنین در صنایع نفت و گاز ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به نیاز روزافزون کشور به این ماده، و نیز نبود دانش فنی تولید آن در داخل کشور با اجرای پروژه تحقیقاتی به دانش فنی ساخت این نوع لاستیک دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: با انعقاد قرارد
اد پژوهشی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پایلوت طراحی و ساخت لاستیک نیتریل با ظرفیت 30 تن در سال و تدوین دانش فنی تولید NBR به روش پلیمریزاسیون امولسیونی اجرایی شد. لازم بذکر است که همکنون نياز کشور از طريق واردات پوشش داده می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است