خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها کنگره بین المللی مهندسی شیمی برگزار می شود

کنگره بین المللی مهندسی شیمی برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنگره

به گزارش مرجع پلیمردربازارایران :نهمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی طی روزهای ۵ تا ۷ دی ماه با مشارکت سازمان انرژی اتمی و وزارت صنعت، معدن و تجارت کنگرهدر دانشگاه شیراز برگزار می شود.محمدرضا امیدخواه دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارزیابی نیازهای روز آموزشی و پژوهشی جامعه مهندسی شیمی با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و علوم در سراسر جهان است.

وی اظهار داشت: تعداد ۶۴۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که پس از بررسی های انجام شده از این تعداد ۶۰ مقاله به صورت شفاهی و ۴۲۰ مقاله نیز در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران گفت: پدیده های انتقال، ترمودینامیک، فرایندهای جداسازی، مدل سازی و شبیه سازی، دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)، سینتیک، کاتالیست و طرح راکتور، مهندسی و کنترل فرایند، زیست فناوری، مهندسی پزشکی و صنایع غذایی و دارویی، فناوری نانو، علوم و مهندسی پلیمر، نفت و مهندسی مخازن، مهندسی ایمنی و محیط زیست، استانداردسازی و آموزش در صنایع شیمیایی، انرژی های تجدید پذیر از محورهای این کنگره است.

خبرگزاری مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است