خانه اقتصادی رونمایی از دو گرید جدید MTDI و KMT_10 پتروشیمی کارون

رونمایی از دو گرید جدید MTDI و KMT_10 پتروشیمی کارون

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Karoon Petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: آیین رونمایی از دو گرید جدید تولیدی پتروشیمی کارون امروز شنبه(24 آبان ماه ) برگزار شد و پتروشیمی کارون به عنوان بزرگترین زنجیره ایزوسیانات ایران در راستای متنوع سازی سبد تولید و افزایش تاب آوری در بازار، به زودی  این دو محصول جدید و پرکاربرد عرضه می کند.

 علیرضا صدیقی زاده مدیر عامل پتروشیمی کارون در این مراسم با اشاره به رشد40درصدی تولید در این مجتمع پتروشیمی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال 98 اظهار کرد: مصمم به افزایش ظرفیت تولید و نیز تکمیل زنجیره ارزش هستیمو

 وی افزود: بزودی 2 محصول دیگر نیز در  پتروشیمی کارون به تولید خواهد رسید و به دنبال یافتن و تکمیل حلقه های مختلف تولید هستیم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون ادامه داد: رضایت مندی مشتریان این مجتمع از کیفیت و کارکرد محصولات جدید تولیدی نشانگر عزم تلاشگران صنعت پتروشیمی برای تامین نیازهای داخلی دیگر صنایع و نیز صنایع پایین دستی است.

کفتنی است که در راستای سیاست گذاری‌های کلان صنایع پتروشیمی خلیج فارس مبنی متنوع‌سازی سبد تولید محصولات با هدف تامین نیاز صنایع تکمیلی، تکمیل زنجیره ارزش و افزایش تاب آوری در شرایط تحریم‌های غیرقانونی، شرکت پتروشیمی کارون به زودی از تولید تجاری دو محصول جدید زنجیره ایزوسیانات به صورت رسمی رونمایی کرد.

بر این اساس، به‌زودی، برای نخستین بار عرضه تجاری دو گرید جدید MTDI و KMT_10 به صورت رسمی آغاز می شود و پیش بینی می‌شود با عرضه این دو محصول جدید علاوه بر بی‌نیازی از واردات و صرفه‌جویی ارزی، زمینه نیاز فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی در داخل کشور فراهم شود.

گرید KMT-10 از طریق واکنش پیش‏پلیمریزاسیون متیل‌دی فنیل‌دی ایزوسیانات و ایجاد گروه‌های یورتان تولید شده که با تولید این محصول جدید عملا صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی از واردات گریدهای مشابه وارداتی از چین، ژاپن، کره جنوبی و آلمان بی نیاز خواهد شد. این محصول استراتژیک در صنایع خودروسازی، مبلمان اداری و خانگی دارای کاربردهای گسترده است.

پتروشیمی کارون شهریورماه امسال اقدام به تولید و عرضه تجاری گرید دیگری به نام《KLM100B》با هدف تامین نیاز صنایع کفش، انواع چسب صنعتی و لَمینِت، انواع درزگیر و آببند(سیلانتها)، ضربه گیرها، باندهای اورتوپدی و همچنین، کفپوش‌های اداری و صنعتی و … کرده بود که مطابق با برآوردهایی انجام گرفته تولید این گرید جدید سالانه از خروج 27 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است