خانه خبرنمايشگاه ها آغاز پیش ثبت نام ایران پلاست چهاردهم

آغاز پیش ثبت نام ایران پلاست چهاردهم

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Plast 14

مرجع پلیمر در بازار ایران:مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از پیش ثبت نام این رویداد مهم صنعت پتروشیمی از تاریخ 25 شهریور خبر داد و گفت : نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به عنوان مهم ترین رویداد بین المللی صنعت پتروشیمی با رعایت پروتکل های بهداشتی و استانداردهای خاص که متعاقبا اعلام خواهد شد از 24 تا 27 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

Iran Plast 14

ایوب بنوی با بیان اینکه با توجه به شرایط همه گیری ویروس کووید 19 در کشور ، چهاردهمین دوره ایران پلاست بسیار هدفمندتر و تخصصی تر از دوره های گذشته و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و رضایتمندی ذی نفعان این نمایشگاه برگزار می شود اظهار کرد: علاقه مندان به حضور و مشارکت در این نمایشگاه می توانند از طریق آدرس iranplast.ir در این نمایشگاه پیش ثبت نام کنند.

به گفته ایوب بنوی، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در مقطعی که صنعت پتروشیمی در مسیر جهش دوم و تحقق ظرفیت صد میلیون تن تا سال 1400 قرار دارد، می تواند مسیر را برای جلب توجه بیشتر به ملزومات توسعه بازارهای داخلی محصولات پتروشیمی و رونق گرفتن صنایع تکمیلی و تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی هموارتر سازد.

نمایشگاه ایران پلاست با شعار کسب و کار جهانی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین آلات، کالای ساخته و نیمه ساخته و خدمات فنی و مهندسی برگزار می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است