خانه اقتصادی هند بر محصولات پلی استایرن وارداتی ۶ کشور تعرفه وضع می کند

هند بر محصولات پلی استایرن وارداتی ۶ کشور تعرفه وضع می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: وزارت بازرگانی هند، درنظر دارد عوارض ضد دامپینگ (ارزان فروشی) را بر روی محصولات Polystyrene که از کشورهای ایران، مالزی، سنگاپور، تایوان چین، امارات و آمریکا وارد هند می‌شوند، اعمال کند.

اداره کل تجارت خارجی وابسته به وزارت بازرگانی هند، اعلام  کرد که درنظر دارد عوارض ضد دامپینگ (ارزان فروشی) بر روی محصولات استایرن Polystyrene که از کشورهای ایران، مالزی، سنگاپور، تایوان چین، امارات و آمریکا وارد هند می‌شوند، را اعمال نماید.

India Petrochemical Plant

فاینشنال اکسپرس در گزارشی به نقل از اداره درآمد های تجارت خارجی هند اضافه کرد ، این تعرفه‌ها بر روی تمامی انواع محصولات پلی استایرن به جزپلی  استایرن منبسط شونده وارداتی از ۶ کشور و منطقه یاد شده اعمال خواهد شد.

در این خبر همچنین آمده است، واردات این محصول از ژانویه تا دسامبر ۲۰۱۸ از کشورهای مذکور بالغ بر ۳۰ هزار تن بوده که در طی کمتر از سه سال (یعنی از سال ۲۰۱۵) با افزایش ۷۸ درصدی مواجه شده و لذا مقامات بازرگانی هند را بر آن داشته تا در راستای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از آسیب پذیری تولید کنندگان داخلی به دلیل توقف تولید این محصول در دوران شیوع کرونا این تصمیم را اتخاذ کنند.

پلی استایرن یک پلیمر مصنوعی معطر از مونومر استایرن (یک ماده پتروشیمی) می‌باشد که به سه نوع معمولی، مقاوم و انبساطی وجود دارد. پلی استایرن، پلیمری است که از مونومر استایرن ساخته شده است، هیدروکربن مایعی که در واقع یکی از مشتقات نفتی است. در دمای اتاق، پلی استایرن به صورت جامد و البته انعطاف پذیر است ولی در دماهای بیشتر می تواند ذوب شده و به صورت قالب هایی درآید.

این پلیمر در ساخت ساندویچ پانل ها کاربرد فراوانی دارد و به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی خوب در انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول عمدتا در ساخت یخچال ها، تهویه هوا، لوازم التحریر، لوازم مختلف منزل، لوازم الکترونیکی و بسته بندی‌های اسباب بازی و غذایی به کار برده می‌شود.

منبع: ایرنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است