خانه اقتصادی صنعت پتروشیمی آماده جهش تولید

صنعت پتروشیمی آماده جهش تولید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PetroChemical Technology

مرجع پلیمر در بازار ایران: سیدجلال میرهاشمی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت: زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر بهره‌برداری از طرح‌های جدید، از ظرفیت‌های خالی برخی مجتمع‌های موجود نیز استفاده خواهد شد که محصولات تولیدی آنها سبب رونق بنگاه‌های پایین‌دستی در کشور می‌شود.

PetroChemical Technology

وی تصریح کرد: همسو با شناسایی عوامل مهم و تأثیرگذار در روند تولید، اقدام‌های لازم از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هماهنگی بیشتر با وزارت نفت، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز و همچنین مجتمع‌ها و هلدینگ‌های فعال در صنعت پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است تا ضمن تنوع‌بخشی به سبد محصولات تولیدی پتروشیمی، تأمین کامل نیاز داخل و افزایش سهم کشور در بازارهای صادراتی نیز تحقق یابد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: در جهش دوم صنعت پتروشیمی که بهره‌برداری از طرح‌های آن تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد، در مجموع ظرفیت صنعت پتروشیمی کشور از ۶۶ میلیون تن کنونی به ۱۰۰ میلیون تن خواهد رسید که نیازمند مدیریت تأمین خوراک با هدف افزایش تولید است. بر این اساس به‌منظور مدیریت خوراک‌های در دسترس، طرح‌هایی با خوراک‌های ترکیبی تعریف شده که هدف آن توسعه پایدار و افزایش تولید است.

منبع: مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است