خانه خبر آغاز تولید ضربتی 100 تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان

آغاز تولید ضربتی 100 تن مواد ضدعفونی برای توزیع رایگان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
disinfection

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس هیات‌مدیره هلدینگ «اچ.ان.تی» از آغاز تولید ضربتی 100 تن مواد ضدعفونی با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا برای توزیع رایگان بین مردم خبر داد.

disinfection

 «جلیل سبحانی» امروز در راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم، گفت: همزمان با شیوع کرونا، هلدینگ دانش بنیان اچ ان اتی با راه اندازی یک خط جدید از امروز اقدام به تولید روزانه 10 تن انواع مواد ضدعفونی کننده در چهار گرید مختلف به منظور تامین نیازهای مردم می کند.

رئیس هیات مدیره هلدینگ اچ ان تی با اعلام اینکه تولید این محصولات با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا و با هدف حمایت بیشتر از اقشار ضعیف جامعه در تامین نیاز به مواد ضدعفونی کننده انجام می شود، تصریح کرد: در مرحله اول قصد داریم تا سقف 100 تن مواد ضدعفونی کننده تولید و به صورت رایگان در اختیار قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا قرار دهیم تا در بین مردم توزیع شود.

وی با اعلام اینکه یکی از برنامه های بلندمدت هم در صورت تامین نیاز پروپیلن راه اندازی یک خط تولید محصول «الکل ایزوپروپیل» است، اظهار داشت: این خط تولید در عسلویه و در صورت تامین مواد اولیه در مدت زمان 6 ماه احداث خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در صورت راه اندازی خط تولید محصول «الکل ایزو پروپیل» نیاز کشور به واردات الکل مرتفع شده و عملا در این حوزه بی نیاز می شویم، بیان کرد: تمامی محصولات ضدعفونی تولید در هلدینگ دانش بنیان اچ ان تی رایگان بوده و در ظروف آن غیرقابل فروش قید شده و هدف از این اقدام حمایت از مردم در قالب مسئولیت های اجتماعی بوده است.

سبحانی همچنین از برنامه‌ریزی برای واردات یک میلیون ماسک به منظور توزیع رایگان در بین مردم با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم بابت تامین نیاز مواد ضدعفونی کننده نگرانی نداشته باشند و تا ریشه کن شدن این بیماری در کنار مردم کشور خواهیم بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است