خانه خبر هند برای یکپارچه سازی 6 طرح پتروشیمی، برنامه ریزی می کند

هند برای یکپارچه سازی 6 طرح پتروشیمی، برنامه ریزی می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت باهارات پترولیوم کوپریشن لیمیتد (BPCL) قرارداد خدمات مشاره و مدیریت پروژه را برای ساخت یک واحد پتروشیمی در هند به شرکت فلور واگذار می‌کند.

India Petrochemical Plant

بر اساس این قرارداد، طراحی و مراحل مهندسی از اجرا تا ساخت یک واحد پتروشیمی برای تولید پلی‌اولز و یک واحد پتروشیمی در مجتمع کنونی پالایش و پتروشیمی کوچی در منطقه کرلا هند به شرکت فلور واگذار می‌شود.

افزون بر این، این شرکت مسئولیت خدمات تفصیلی طراحی، مهندسی، تدارکات و مدیریت ساخت و ساز برای تاسیسات و خدمات متعلق به شرکت باهارات پترولیوم در خارج از هند را به‌عهده خواهد داشت.

مارک فیلدز، رئیس گروه تجاری شرکت انرژی و شیمیایی فلور در این باره گفت: ما مشتاقانه خواهان همکاری با شرکت باهارات پترولیوم برای ارائه تسهیلات جهانی و کمک به تامین تقاضای روبه رشد داخلی برای پلاستیک و کاهش واردات محصولات پتروشیمی هستیم.

طبق این قرارداد 6 واحد فرآیندی جدید نیز در مجتمع پالایشی و پتروشیمی کنونی در کرلا هند، یکپارچه می‌شوند؛ این واحدها شامل پروپیلن اکسید، پروپیلن گلیکول، پلیول‌ها، اتیلن اکسید، مونو اتیلن گلیکول، واحد بازیابی اتلن و واحد کامین خواهد بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است