خانه اقتصادی چین و هند، دو بازار کلیدی در بازارهای صادراتی پلی وینیل کلراید

چین و هند، دو بازار کلیدی در بازارهای صادراتی پلی وینیل کلراید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC

مرجع پلیمر در بازار ایران: انتظار می رود چین و هند به عنوان دو بازار کلیدی پلی وینیل کلراید یا پی وی سی (PVC)، با برچیدن تعرفه های ضد دامپینگ (antidumping duties) بر پی وی سی وارداتی از بسیاری از مناطق و گشودن درها به روی جریان تجارت آزاد، در طول سال 2020 میلادی نقش مهمی را در بازارهای صادراتی این محصول ایفا کنند.

PVC

وزارت تجارت چین در ماه اکتبر اعلام کرد که تعرفه های ضد دامپینگ بر واردات پی وی سی از ایالات متحده، تایوان، ژاپن و کره جنوبی از اواخر ماه سپتامبر برچیده شده بود.

منابع بازار می گویند: تولیدکنندگان پی وی سی آسیا ممکن است محموله های اضافی خود را روانه بازار چین کنند. به ویژه آن کهبه دنبال برچیده شدن تعرفه های ضد دامپینگ بر واردات از چند منطقه شامل اتحادیه اروپا، ژاپن، مالزی و اندونزی در ماه ژوئیه، رقابت در مقاصد صادراتی دیگر مانند هندبالا گرفته است.

هند نیازدارد برای تامین تقاضای بازار داخلی، سالانه 2 میلیون تن پی وی سی وارد کند. برنامه دولت برای افزایش عرضه پلی وینیل کلراید، با هدف تولید لوله های پلاستیکیبه منظور تضمین عرضه آب آشامیدنی سالم در مناطق روستایی این کشور اجرایی می شود. موضوعی که طبیعتا رشد بیشتر تقاضا را در پی خواهد داشت.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است