خانه خبر راه اندازی مجتمع تولید 75 هزارتنی بایوپلاستیک در تایلند

راه اندازی مجتمع تولید 75 هزارتنی بایوپلاستیک در تایلند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلاستيک های زيستی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت بایوپلاستیک توتال کوربین پی ال ای (Total Corbion PLA) به تازگی از افتتاح مجتمع 75 هزار تنی تولید پلی اکتیک اسید (PLA) خود در استان رایونگ تایلند خبر داد.

پلاستيک های زيستی

توتال کوربین در بیانیه ای در تاریخ نهم سپتامبر اعلام کرد: مجتمع یادشده که گفته می شود دومین تاسیسات بزرگ جهان در نوع خود به شمار می رود، ظرفیت جهانی تولید پلی اکتیک اسید را با افزایش 50 درصدی به 240 هزار تن در سال می رساند.

شرکت توتال کوربین حاصل سرمایه گذاری مشترک غول انرژی فرانسه، توتال، و شرکت هلندی کوربین (Corbion)، تولیدکننده انواع بایوپلاستیک ، است که هر کدام سهمی معادل 50 درصد از آن دارند. این شرکت اواخر سال 2016 میلادی و برای توسعه تولید بایوپلاستیک پلی اکتیک راه اندازی شد.

تاسیسات جدید در مقیاس صنعتی و تولیدکننده طیف وسیعی از رزین های پلی اکتیک Luminy بدست آمده از منبع تجدیدپذیر نی شکر تایلند است. محصولات این تاسیسات شامل پلی اکتیک اسید استاندارد (standard PLA)، پلی اکتیک اسید حرارت بالا (high heat PLA) و پی دی ال ای (PDLA) با خواص منحصر به فرد هستند.

این تاسیسات که از اواخر سال 2018 میلادی عملیاتی بوده است، شامل یک مجتمع 100 هزار تنی تولید لاکتید (lactide) است که به تولید مونومر مورد نیاز برای تولید پلی اکتیک اسید می پردازد. همچنین یک مجتمع پایلوت پلی اکتیک اسید 1000 تنی برای توسعه محصول (product development) در نظر گرفته شده است..

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است