خانه خبراخبار اقتصادی افت و خیز پلیمرها در بورس دالیان چین

افت و خیز پلیمرها در بورس دالیان چین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزايشی

به گزارش مرجع پليمر در بازار ايران (پليم پارت) قیمت آتی پلی اتیلن سبک خطی در بورس کالای دالیان چین با رشد و پی وی سی با افت روبه رو شد. به گزارش پليم پارت، قیمت پلی اتیلن سبک خطی در بورس دالیان چین برای تحویل در ماه مه با رشد ۹ دلاری در محدوده ۹۸۸ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده در روز جمعه ۴ دسامبر بسته شد. حجم معامله این کالا ۷۲۵٫۲۹۸ تن بود.

در همین حال قیمت آتی پی وی سی در این تاریخ برای تحویل در ماه مه با افت ۲ دلاری در محدوده ۶۰۲ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده گزارش شده است. حجم معامله این کالا ۱۲۴۵۴ تن بود.

همچنین قیمت آتی پلی پروپیلن برای تحویل در ماه مه در محدوده ۷۶۱ دلار در هر تن بدون مالیات بر ارزش افزوده در روز جمعه ۴ دسامبر بسته شد. حجم معامله این کالا ۱٫۴۷۲٫۱۱۰ تن بود.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۳۰ دلار درهر تن سی اف آر چین گزارش شده است که نسبت به هفته قبل ثابت بود.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سبک خطی نیز با رشد ۱۵ دلاری در محدوده ۱۰۴۰  تا ۱۱۰۰ دلار درهر تن سی اف آر چین اعلام شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم نیز در این تاریخ ۳۰ دلار افزایش داشته و به رقم ۱۰۴۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی آف آر چین رسیده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز در تاریخ ۵ دسامبر روندی ثابت داشته و در محدوده ۹۳۰ تا ۹۷۰ دلار در هرتن گزارش شده است. همچنین پلی اتیلن سنگین بادی نیز در محدوده ۹۹۰ تا ۱۰۵۰ دلار در هر تن گزارش شده که ۱۰ دلار نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است