خانه اقتصادی صنعت پتروشیمی چین در انتظار چالش های جدید

صنعت پتروشیمی چین در انتظار چالش های جدید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
China Map

 مرجع پلیمر در بازار ایران: انتظار می رود رشد تقاضا برای  محصولات پتروشیمی چین به دنبال روند کاهشی فروش خودرو  در سال جاری میلادی وخیم تر شود و این فرایند به طور نامطلوبی متاثر گشته است. پیش بینی می شود این وضعیت با کاهش آهنگ رشد اقتصادی این کشور، افت ارزش پول ملی و بالا گرفتن جنگ تجاری با آمریکا پیچیده تر نیز شود.

China Map

کندی آهنگ رشد اقتصادی حاشیه سود تولیدکنندگان کلیدی محصولات پتروشیمی در چین و دیگر بخش های آسیا را تهدید می کند. این روند شرایط را برای مازاد عرضه بنزینی که در حال حاضر روانه بازارهای منطقه ای می شود فراهم تر می کند و همزمان به کاهش بیشتر قیمت ها و حاشیه سود عملیات پالایشی دامن می زند.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی اداره ملی آمار چین (National Bureau of Statistics)، فروش وسائط نقلیه موتوری چین در نیمه نخست سال 2019 میلادی با کاهشی 14.35 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به 12 میلیون و 180 هزار واحد رسید. موضوعی که نگرانی ها در مورد وقوع دومین سال متوالی افت فروش را افزایش داده است.

عمده فروشی اتوموبیل در چین در ماه ژوئن امسال در مقایسه با پارسال افتی 7.8 درصدی را تجربه کرد و به یک میلیون و 730 هزار واحد رسید. این در حالی است که خرده فروش ها برای خالی کردن پارکینگ های خود از خودروهای با استانداردهای قدیمی انتشار گازهای گلخانه ای، تخفیف هایی تا 30 درصد پیشنهاد می کردند. بر اساس داده های موسسه اس اند پی گلوبال پلاتس (S&P Global Platts)، انتظار می رود میزان فروش اتوموبیل در سال 2019 میلادی در مقایسه با سال قبل 11 درصد کاهش یابد

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است